trött...

I går cyklade jag till kolsva 1,4 mil alldeles själv men det gick!
Jag kom hem till Emelie och vi drog in till köping och köpte käk, senare pluggade vi ända fram till kl 2, fast vi blev inte ens klara det var riktigt jobbigt men en bit kom vi iaf! :)
Sen idag var det cykel dag i skolan och vi cyklade se så där 3-4 mil i sol, spöregn, hagel men det funka.
Jag och Amanda badade, fyfan det var kallt men det funka kul som fan vare!, första gången för iår oxå de ni ;) Sen när jag kom hem tog jag det lungt frös ihjäl och var sjukt trött har ju somsakt bara fått 5timmars sömn men det får man ta!
Sen runt halv fyra drog jag och mamma in till köping och jag köpte vita JW ridbyxor sen åktevi till arboga där jag köpte MH ridskor lycklig tjej som har allt hon behöver tills på lördag! ;)
När jag kom hem var det fullrulle ut till stallet mocka och fixa sen blev det ett kort dressyr pass, ribban var fin stundtals väldigt spänd och stel men det får man ta, så fort jag slappnade av och var överdrivet mjuk i handen blev hon bara finare och finare!
I morgon blir det ev. ett till dressyrpass ska verkligen trimma henne så vi verkligen kommer igång!
Nej nu kan jag inte sitta och snacka mer måste gå och fixa maten, ha det bra!
// Elisabeth Gustavsson




 
Bild bevis på att vi bada! ;)

Kommentarer
Postat av: din älskling och idol

MERA UPPDATERING!!! ;*

2011-05-19 @ 23:10:19
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0