April 6, 2011

Ridturen i går gick som det gick. Haha, min ponny var övertaggad. Jag red med ett nytt bett eller ja jag har ridit med det förut någon gång. Jag red på gummi stångbett. Först travade jag fram honom på vägen. Han var väldigt ovan med bettet så han var lite irriterad men han sökte sig ner asbra och tog bettet jättebra mot det vanliga. Det var bra i traven men sen galoppen tog han bettet lite och drog. Men inte så farligt.
Jag red upp i skogen och travade och galoppera lite där. Och skit vad taggad han var typ stuttsa och höll på. Haha, sen ville jag få bort lite enegri så jag galoppera upp för en backe och där gick det undan. Fick typ inte stopp på han i slutet av backen. Jaja, det var asroligt :D<3

Nu ska jag fortsätta lektionen !


Puss på min fina ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0