Polen snart´!

Packar och packar..
I morgon kl 11 bär det sig av mot polen, den blir skapligt lång buss resa, hehe!
Längtar sönder, det kommer bli sjukt kul! (:
Men har typ packat med alla mina kläder, lär väl behövas om det regnar eftersom jag inte har regnkläder, hihi!
Ska packa klart det mesta nu sen blir det stallet, ska packa typ 1558458131864 miljoner höpåsar, eller ja det ska räcka hela veckan och 3-4kg ivarje, kul!
Får se vad jag hittar på med Ribban kanske jag bara tar en promenad eller frihetsdressyr!
Det visar sig vad jag orkar och vad tiden räcker till! (:
Ni får ha det så bra, blir kanske ingen mer inlägg fören jag kommer hem!
Kanske slänger in ett i morgon, vi får ta och se! ;)



Haha, den dagen var för grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0