Körskolan

Hejsan bloggläsare om det finns någon kvar? Haha
Igår hade jag körning på bana med eu-moppe. Det gick bra. Det var lite svårt men inte så jätte. Man blir vanare för varje gång. Och idag hade jag körning i trafik. Har seriöst aldrig varit så nervös förut. Jag satt innan och gjorde lite pärmar på körskolan och jag var så nervös så jag höll på att spy. Usch, det var hemskt.
Det blev bättre när jag fick reda på att den andra som också skulle köra i trafiken var en tjej. Haha, hon fick köra först och jag fick åka motorcykel med läraren. Det var nice. När jag skulle köra fick jag starta på ridklubben faktist. Sen körde vi lite små vägar vid industri området och sedan åkte vi runt i köping. Usch, det var läskigt. Jag var så rädd att det skulle hända något hela tiden. Höll på att köra ut framför en bil :( Blev jätterädd och sen skulle jag svänga vänster och missa svängen för jag var typ i chock efter det innan :( haha pinsamt. Jaja, jag överlevde och klara körningen (y) Tror jag i alla fall :)

Jag satt på körskolan till 5 sedan och sen åkte vi till stallet och natt fodra bara. Mamma ville inte skjussa mig till stallet där i mellan :( Jag ville det och träna lite frihetsdressyr i padocken men nej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0