Hej igen!

Jag har inte kunnat blogga efter polen för olika anledningar...
Men nu ska jag börja blogga igen!
Måste först berätta att polen var helt underbart bland det roligaste jag har gjort, allt var så underbart alla hade kul finns verkligen inget att klaga på!, Men det var faktiskt skönt att komma hem och träffa min lilla ponny, måste säga att vädret här hemma är underbart solen skiner hela tiden!
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem har vart lite med Malin vi cyklade 2mil alltså till köping träffade folk och chillade riktigt trevligt, sen har jag grillat med mina grannar och igår var vi gustavsvik mycket trevligt!
Ribban har vart lite jobbig att rida men igår red jag med snodd och då var hon underbar! (:
Idag blir det träning jippie, (:
Får se vad som mer händer idag, har mycket att skriva om men det får duga med lite kortfattat! (:

Som ni kanske förstår är det lite jobbigt för mig men som tur är har jag mina vänner!
Tack alla mina vänner för att jag har er och att jag kan vända mig till er!
Ni alla är underbara! <3





Sitter som en kråka menmen, hihi




Klaga inte på min sits, jag jobbar på den! (:
Kan ju säga att det har blivit stor förändring på min ponny! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig gumman!

du är bäst!<3

2011-04-20 @ 21:22:44
URL: http://aallrriikkssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0