Gummiboll!

Jag red min lilla gummiboll idag, först fixade jag istallet som mockade,packade hö, fixa foder och så!
Sen sjukke jag, erika och eve rida vi red på en väg i skogen eftersom ribban har bara tre skor måste hon rida på mjukare underlag och det var perfekt på den vägen!, Ja när jag skulle trava så galoperade hon och stutsade hela tiden, galen ponny sen skulle vi hoppa över 2 stockar och innan dom så var det lite grenar, vatten pölar och granar så lilla ribban hoppade allt galen ponny, vi flög helt enkelt runt där i skogen och hoppade över allt som gick att hoppa över, det kallas verkligen hoppglad ponny!
Men ibland blir hon lite fööör galen men det är kul att hon är pigg och glad iaf! (:
Får nog snart rida runt med en varningstriangel efter som hon hoppar, flyger, bockar, sparkar. Haha!
Men jag älskar henne lika mycket för det!
Efter stallet käkade jag och fortsätte att tvätt mina kläder, sen som vanligt chillar jag och lever livet! (:

vill ladda upp lite random bilder men datorn dampar, så ni får klara er utan bilder!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0