Fint väder!

När det kommer fram skola blir livet på topp!
Skolan var helt okej, nu sitter jag här och chillar!
Ska gå ut till Ribban snart sen gå en sväng antigen med eller utan häst, kanske ska rida får se!

Jag har börjat tänkt om!
Livet är alldeles för kort att sitta och klaga på sig själv, varför ska man trycke ner sig? när man ist kan vara glad, livet är inte till för att räkna kalorier, eller ja banta/ klaga på sitt utseende, jag blev född så här!, då är det så jag får vara glad att jag blev sjut jag!, jag skulle aldrig vilja var någon anna, jag vill vara jag den jag är!
Självklart det smittar av sig när man varje dag hör: gud vad fet jag är, gud vad ful jag är, mitt hår ser konstigt ut, det smittar av sig som en parasit, uchhs fy nu mår jag bara illa på att jag kan klaga över mitt liv, jag är inte fet men jag har lite fett det har jag, jag har världensbästa familj, jag har djur jag bor på en stor bondgård, jag har ALLT det jag vill ha, tänk på dom som inte har familj, dom som har en sjukdom, jag är helt frisk men ändå klagar jag varje dag på mig själv, jag borde vara rädd för mig själv att jag kan sitta och klaga på mitt liv!
Jag vet att jag inte är bra på allt, men jag blev skapad så, att jag skulle ha svårt med skolan det var meningen, allt har sin mening, det är bara att acceptera.
Alla vi har dåliga dagar, men jag har tänkt till noga jag ska inte klaga på mig själv, jag är den jag är och jag skulle aldrig vilja vara någon annan så varför då ska jag klaga!
Tack för att jag är Elisabeth Gustavsson!




Kommentarer
Postat av: amanda

vad vare jag sa gumman!!

bra att du tänker om. du är underbar som du är!!<3

2011-04-06 @ 16:42:10
Postat av: amanda

vad vare jag sa gumman!!

bra att du tänker om. du är underbar som du är!!<3

2011-04-06 @ 16:43:01
URL: http://aallrriikkssoonn.blogg.se/
Postat av: Emelie

det var en väldigt bra text <3 Du har så sant så!

2011-04-06 @ 17:24:21
Postat av: malin

agree!<3

2011-04-06 @ 21:25:30
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0